יש סוגים רבים ומגוונים בהם ניתן להציג בתערוכה - ביתנים (ביתן לתערוכה הבנוי מעץ, אלומיניום, מסגרות אלומיניום מחופות בד וכו'), מתקני תצוגה, ביתנים מודולריים ועוד.
בכל אופציה שתבחרו להציג - תכנון, בנייה והצגה בתערוכה בכל תחום הוא עניין מורכב הדורש תשומת לב והקפדה על הפרטים הכי קטנים.
כמו כן, לפרטים הבסיסיים יש חשיבות רבה - מידע על רישום הדוכן שלכם, מיקומו, לשילוט שלו, לדרך השיווקית בה אתם משתמשים הכוללת כמובן שיטות שונות לקידום והעלאת המכירות. חשוב לפנות למארגני התערוכה ולהבין מה הוא מספק לכם כלקוחות ומה נחשב לאקסטרה הדורש מכם תשלום נוסף. לדוגמא, אם אתם לפני תערוכת אופנה גדולה ואתם זקוקים לבובה אשר תציג את פרטי האופנה השונים, האם המקום יספק לכם אותה או שמא תיאלצו להשכיר אחת או להביא אותה בעצמכם? פריטים שבדרך כלל תוכלו להשכיר יכללו תאורה, מסכי טלוויזיה, כיסאות, שולחנות, מפות ווילנות, אך אחד הדברים שלא כדאי לכם להשכיר הם כל אביזרי הטכנולוגיה הקשורים למחשוב, כך תדעו בוודאות שהכל יעבוד כפי שצריך.
בחרנו להציג בפניכם את רשימת הפריטים הקטנים אם כי החשובים, שכדאי לכם להצטייד בהם כשאתם מגיעים לתערוכה עצמה.הרי השקעתם כל כך בתכנון התערוכה שתהיה מקצועית, לקחתם חלק בהפקה ובהקמה שלה, שיווקתם אותה בחוץ ועכשיו זה הזמן שלכם להיחשף - אל תיפלו על הדברים הקטנים!
אז בואו נתחיל - מה חשוב שיהיה אתכם לכל מקרה שלא יהיה בהפקת תערוכה:
-
סרט בידוד, מסקנטייפ, איזולירבנד, סלוטייפ - אולי זה נשמע מוגזם אבל זה רק עד הרגע בו תמצאו את עצמכם נאבקים על כסא עם שלט הפרסום שלכם ומנסים לתפוס אותו עם מסטיק משומש.
-
חטיפים, שתייה, אגוזים, שוקולד, מים או כל דבר אחר שיגרום לכם ולצוות שלכם להישאר באנרגיה הדרושה בכדי להעביר את את היום בנינוחות.
-
אקדח סיכות ומהדק סיכות - וודאו שהם מצויידים ומלאים בסיכות.
-
עטים - קחו כמות משולשת מזאת שאתם חושבים שבאמת תזדקקו לה.
-
מרקרים וטושים בולטים איתם ניתן להשתמש להכנת שילוט במקרה חירום.
-
כרטיסי ביקור - כמה שיותר יותר טוב.
-
דפים או ניירות לכתיבת הערות חשובות.
-
בורדים (קלסר קשיח) - הביאו כמה מהם למקרה שמספר אנשים ימלאו את הפרטים שלהם בו זמנית, וכך תוכלו למנוע עומס על בורד אחד.
-
משהו שייאגד את כל הניירת הרלוונטית ללקוחות שלכם. אתם מגיעים מצויידים בפליירים, כרטיסי ביקור, טפסים ולפעמים גם מעניקים שי קטן, אז כדאי לשמור על הכל מסודר ומאורגן בצורה יפה על הדוכן.
-
מפות - אם אתם מביאים מפות בעצמכם, וודאו שהן במידה המתאימה לשולחן. דאגו להביא מפה מבד נאה בצבעים המתאימים למיתוג שלכם, וניתן גם להשקיע ולהדפיס מפה המדברת את שפת ה Brand שלכם.
-
גומיות ומהדקי נייר.
-
קופסא נוחה לשים בה את כל הטפסים והניירת שאתם מביאים לתערוכה.
-
מספריים.
-
כלים בסיסיים שיסייעו עליכם כמו סכין יפנית, מברגים, ברגים ועוד.
-
מחשב נייד (תמיד עם גיבוי) או טאבלט, או שניהם במידת הצורך.
-
מטען למחשב, לטאבלט ולסלולארי שלכם.
-
כבל מאריך.
-
דיסק און קי.
-
ערכת עזרה ראשונה.
-
סנטייזר, קרם ידיים.
-
סוכריות לרענון הפה (בלי מסטיקים, זה לא נראה טוב).
-
סיכות ביטחון.
-
מוצרי ניקיון: תכשיר לניקוי מראות, ניירות לניקוי ושקיות זבל.
-
נעליים נוחות להחלפה (לפירוק ולהרכבה).
-
מיכל פלסטיק גדול לאחסון הציוד של הצוות.
שיהיה בכיף ובהצלחה!
Verity Gilony , Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500 www.2Design-pro.com